Proiectele noastre interdisciplinare adoptă noi abordări privind comunicarea și dezbaterea subiectelor științifice și încurajează participanții să experimenteze și să exploreze puterea descoperirii, curiozității și colaborării. Centrate în jurul noilor tehnologii, artei și științei, designului circular și comunicării științifice, vitrinele noastre prezintă teme și subiecte reale într-un mod care va interesa publicul tânăr și vârstnic și încurajând învățarea prin experiență directă cu gândire critică și creativă.
O organizație care crede în puterea colaborării, în provocări și în minți curioase.
Dezvoltăm și facilităm activități de învățare practică pentru a sprijini profesorii de a introduce știința, tehnologia și designul în sălile lor de clasă și pentru a sprijini elevii și studenții să „învețe cum să învețe”. Astfel răspundem nevoii tot mai mari de abilități STEAM și alfabetizare științifică, precum și de concentrare pe dezvoltarea inteligenței emoționale și a rezistenței mentale într-un viitor bazat pe tehnologie. Căutăm constant experiențe și medii în design pentru lumea cunoașterii de mâine.
Miruna este comunicator științific, curator și fondatorul Scientifica.
Ea este motivată de posibilitățile de a dezvolta proiecte care ne provoacă percepția despre știință și care ne reaprinde curiozitatea și mirarea, prin utilizarea tehnologiei, a comunicării vizuale și a designului de mediu.
Cu un interes deosebit în dezvoltarea Centrelor de Știință, Miruna s-a specializat în muzeologie științifică cu mulțumiri din partea EMA, Academia Muzeelor Europene.
Ea a făcut parte din mai multe proiecte europene de implicare a publicului cu știința și educația pentru dezvoltare și este un consiliu consultativ de multă vreme al Science Foundation of Ireland. Ea are un Master în Comunicare și o bursă la Școala Internațională de Jurnalism Științific.
Ea este motivată de posibilitățile de a dezvolta proiecte care ne provoacă percepția despre știință și care ne reaprinde curiozitatea și mirarea, prin utilizarea tehnologiei, a comunicării vizuale și a designului de mediu.
Cu un interes deosebit în dezvoltarea Centrelor de Știință, Miruna s-a specializat în muzeologie științifică cu mulțumiri din partea EMA, Academia Muzeelor Europene.
Ea a făcut parte din mai multe proiecte europene de implicare a publicului cu știința și educația pentru dezvoltare și este un consiliu consultativ de multă vreme al Science Foundation of Ireland. Ea are un Master în Comunicare și o bursă la Școala Internațională de Jurnalism Științific.
Miruna este designer grafic și de comunicare, precum și manager cultural. Cu o experiență de peste 10 ani în sectorul cultural, ea a lucrat ca și designer de concept și manager de con'inut pentru producții scenografice în muzee și expoziții la TAMSCHICK MEDIA +SPACE, Berlin și la ATELIER BRÜCKNER, Stuttgart. Ea este, de asemenea, fondatoarea Boundary Lab, un studio de creație, care experimentează cu granițele de materiale și imateriale.
Georgiana este curator independent și istoric de artă. Coordonează proiectul ECCA – Centrul European de Artă Contemporană în cadrul Centrului Cultural Cluj, și a fost coordonator de comunicare și de program pentru galeria SPAȚIU INTACT, Fabrica de pensule (2013-2015) și Galeria Quadro (2011-2013), Cluj. În prezent, este doctorand. Candidată la Școala Doctorală de Filosofie din cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, unde scrie o teză despre expoziția ca mediu de practică artistică.
Cu o diplomă de licență în Ingineria Sănătății Mediului și Studii de Comunicare și Media, Oana este specialist în comunicare și PR multi-tasking în domeniul cultural, manager de proiect și organizator de evenimente. Ea a lucrat cu diverși artiști și organizații independente, inclusiv The Paintbrush Factory și Cluj Design Days. Oana este co-fondatorul Samoș, o listă organizată web de evenimente culturale din Cluj, România.
Cu o licență în științe în chimie, John este un englez polivalent care și-a pus bazele în România din 2004. Este un scriitor creativ premiat și copywriter și un manager de proiect priceput. Cu o experiență de peste 15 ani în industria TIC, activitatea sa variază de la producție de film la Stray Dog Films la director de dezvoltare a afacerii și șef de digital la GAV până la partener director la Sector7. Păstrând pasiunea pentru proiectele educaționale și pentru știință, John a schimbat din când în când rolul managementului de proiect cu cel de a coordona orele de predare. În calitate de educator și motivator, este deosebit de priceput să obțină tot ce este mai bun de la tineri.
La început, în 2005 aa fost coordonator executiv pentru un jurnal de evenimente, devenind în scurt timp PR și manager de evenimente pentru ghidul orașului rețelei naționale 24-FUN. În ultimii 10 ani, Claudiu a organizat expoziții, festivaluri și multe alte proiecte culturale. Claudiu este responsabil de managementul proiectelor cu scopul principal de a importa cultura în publicul de masă românesc, de la programe internaționale de dans contemporan, la componente culturale integrate în producția masivă de spectacole sub umbrela ARTmania din 2008. Cu valori personale puternice bazate pe importanța culturii și știința ca atu-cheie pentru întreaga populație, Claudiu se străduiește să pună la dispoziție cultura și știința la toate nivelurile în toate proiectele pe care le promovează.
Director de resurse umane ambițios și motivat, cu peste 5 ani de experiență Sputnik este cel mai bun la citirea oamenilor. El este un influent autentic care se bucură de provocări grele și traduce aproape totul într-un joc de aducere. Este un pasionat de știință, atât de mult încât și-a dat numele după primul satelit artificial din lume. Îi place, aleargă în cerc la serviciu, asigurându-se că toată lumea este bine dispusă. Doarme cea mai mare parte a zilei, făcând planuri pentru viitorul companiei, pe care le dezvăluie restului echipei, având suficientă mâncare. El este un adevărat gânditor de comunitate și un învățat pe tot parcursul vieții, fără a rata niciodată o oportunitate de a-și extinde orizontul.